Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / SWEDMA hälsar sommaren välkommen med ett inspirerande försommarmingel!

SWEDMA hälsar sommaren välkommen med ett inspirerande försommarmingel!

Den 22:a maj kl 16:00 – 19:00

SWEDMA bjuder in dig som är medlem och en +1 till ett exklusivt försommarmingel där vi samtidigt tar del av insikter från beteendevetenskapens fascinerande värld. Vi är glada över att presentera Niklas Laninge, VD för Nordic Behaviour Group, som vår inspiratör för kvällen.

Niklas kommer att dela med sig av sin expertis om hur man kan använda beteendevetenskapliga metoder för att djupare förstå och påverka kunder. Han kommer att adressera frågor som:

  • Hur identifierar och bryter man ner kundutmaningar till konkreta beteenden?
  • Vad hindrar kunder från att utföra nyckelbeteenden?
  • Hur kan vi skapa kampanjer som är rotade i psykologiska principer?

Eventet kommer också att ge rikligt utrymme för nätverkande med branschkollegor och diskussioner om hur vi tillsammans kan använda denna kunskap för att driva vår bransch framåt.

Antalet platser är begränsat, så anmäl dig snart för att garantera din plats.

Vi ser fram emot att välkomna dig till en inspirerande och upplysande början på sommaren!


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Niklas Laninge

Niklas Laninge är psykolog och VD för Nordic Behaviour Group. I över tio år har han hjälpt organisationer att skapa storskaliga beteendeförändringar, ofta med hjälp av teknik, design och kommunikation. Han har författat tre populärvetenskapliga böcker om ämnet och skriver Sveriges största nyhetsbrev om beteendeförändring. Nordic Behaviour Group är en konsultbyrå som specialiserat sig på att skapa stora och hållbara förändringar. Här jobbar psykologer och beteendevetare som använder akademiska metoder för att hjälpa sina kunder förändra svåra beteenden.

Datum & tid:

Den 22a maj kl 16:00 – 19:00

Plats:

Kungsgatan 60, Ljusgården (IOffice)

Ingår:

Gratis för medlemmar, alla medlemmar får ta med en gäst.

Sista anmälningsdag:

20 maj 2024

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Signa upp er här Bli medlem