Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / SWEDMA presenterar;  Retail Media – Från marknadsförings­kostnader till miljonintäkter!

SWEDMA presenterar;  Retail Media – Från marknadsförings­kostnader till miljonintäkter!

29 maj klockan 11:00

Upptäck innovationerna på Retail Technology & E-commerce Expo 2024!

Handelns ledande mässa, konferens och mötesplats för alla inom detaljhandel och e-handel i Sverige. Träd in i en värld av möjligheter på mässgolvet där du möter över 250 leverantörer inom handeln och e-handel. Tillsammans med INSP retail bjuder SWEDMA upp Tore Skjærgård, grundaren av Insp Retail på scen.

Onsdagen 29 maj klockan 11:00 kommer Tore Skjærgård ta med oss på en spännande resa in i en värld där autentiskt innehåll på sociala medier står i centrum och där dina anställda är de nya stjärnorna. RM-Studio från Insp.no transformerar marknadsföringskostnader till lönsamma miljonintäkter genom samarbeten med leverantörer. Genom att erbjuda en premiumtjänst för tillverkning av trendiga, varumärkesanpassade kortvideor med personal i butik, möjliggör RM-Studio helt nya inkomstströmmar. RM-Studio är en supereffektiv, gamifierad och rolig intern produktionsplattform för korta videor till TikTok, Reels, e-handel och displayannonser. 

Centrala funktioner som inkluderar uppdrag, brief, publicering, testning, vägledning och leverantörs-dashboard. RM-Studio gör det möjligt för detaljhandeln att inte bara återvinna marknadsföringsutgifter som direkta intäkter utan också att engagera och skapa äkta innehåll som lockar tittare. Vi nyttjar kedjans befintliga resurser som webbplats, centrala och lokala sociala kanaler samt anställda i butik. 

Erbjud leverantörer paket med produktion och SoMe-distribution av korta autentiska videor och skapa nya lönsamma produkter och tjänster. Ge dina anställda ett uppdrag och se magin ske!

Vill du gå på konferensen får du 50% rabatt på biljetten, ange kod SWEDMA. Vill du ställa ut på mässan och är medlem i SWEDMA? Då får du 10% rabatt! Kontakta Patrik Friberg (Sales Manager +46 (0) 763-27 84 00, pf@liveexpo.se) och uppge ”Swedma 24” för att få tillgång till erbjudandet.  


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Tore Skjærgård

Träffa Tore Skjærgård, grundaren av Insp Retail. Tore tar oss med på en resa genom en värld där autentiskt innehåll på sociala medier regerar, och dina anställda är de nya stjärnorna. Han kommer att avslöja hemligheterna för att fånga kundernas uppmärksamhet i ett hav av konkurrens och hur dina produktexperter kan bli nya röster i kedjans marknadsföringsmix. Tore kommer att dela insikter om hur butikskedjor kan bygga broar mellan marknadsavdelningen och de anställda i butiken och hur detta kan utnyttjas i retail media marknadsföring. TikTok och Reels är de nya Tv-kanalerna, där den nya valutan är autentiskt och lärorikt innehåll, lika viktigt för leverantörer som för kedjorna.

Datum & tid:

29 maj klockan 11.00

Plats:

Kista mässan, Arne Beurlings Torg 5, 164 40 Stockholm

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Köp biljetter här Bli medlem