Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Välkommen på webinar om reklamtrötthet och datadriven marknadsföring

Välkommen på webinar om reklamtrötthet och datadriven marknadsföring

Datum: 30 sept

Tid: 9.00–10.00, digitalt mingel från 8.45

Lyssna på Anna Albinsson, CMO på Bisnode Group berätta om en rykande färsk rapport där Bisnode undersökt mottagarnas attityd till reklam i Sverige, Norge och Danmark.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Anna Albinsson

Anna Albinsson har en bred och lång bakgrund inom försäljning och marknadsföring från olika branscher och ansvarar idag för Bisnodes marknadsföring i hela Europa. Hon har jobbat på Bisnode i 5 år i olika ledande roller inom affärsstrategier, sälj och marknadsföring. Anna kan på ett pedagogiskt sätt förklara varför det är så viktigt att jobba datadrivet med sin marknadsföring och hur du på ett snabbt sätt kommer igång.


Innehåll

Webinariet berör även datadariven marknadsföring och prediktiv analys. Du kommer då med dig insikter om vad den breda massan i Skandinavien tycker om reklam, varför det är viktigt att jobba datadrivet och hur du med hjälp av prediktiv analys kommer kunna förutspå dina kunders köpbehov.

Datum & tid:

Datum: 30 sept

Tid: 9.00–10.00, digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

28 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem