Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

11 juni 2024

Vi välkomnar Goodfeed som ny medlem i SWEDMA! 

Goodfeed har utvecklat en banbrytande plattform som gör det enklare för företag att skapa och vårda hållbara relationer både med sina kunder och internt med sina team. Genom deras innovativa lösningar hjälper de sina kunder att öka sin försäljning samtidigt som de minskar risken för att tappa kunder. Goodfeed blir en viktig del av sina kunders löpande kvalitetsarbete och säkerställer att deras affärer blomstrar.

Plattformen bygger på modellen “Retrospektiv”, vilket är ett kraftfullt sätt att följa upp och utvärdera samarbeten och relationer. Genom att kombinera denna modell med datadrivna insikter från forskningsbaserade KPI:er, ger Goodfeed sina kunder möjligheten att kontinuerligt förbättra sitt arbetssätt och maximera sina resultat.

Vi är så glada att Goodfeed fattat det kloka beslutet att gå med i SWEDMA. Som vanligt har vi ställt ett par frågor till Goodfeed:s grundare Andrea Rylander och Henrik Nordling: 

Berätta om er! Vad motiverade er att bli en del av vår gemenskap?

Vi startade Goodfeed med målet att hjälpa bolag att bygga starkare relationer med sina kunder och för att komma ifrån förlegade interna arbetssätt. Vi såg ett behov av att man på ett mer transparent sätt öppnar upp möjligheten att lyssna på sina kunder. Vad tycker egentligen kunden om oss som samarbetspartner – vad fungerar/fungerar inte och hur löser vi det innan det är för sent. Vi drivs av att få fler att jobba mer hållbart OCH lönsamt. Att vara en del av SWEDMA känns naturligt för att kunna både vara med och påverka men också lyssna in vad som sker i branschen.

Varje medlem har unika förväntningar på sitt medlemskap. Vilka är era?

Vi värdesätter att få lära oss av andra medlemmar men också dela med oss av vår expertis för en mer hållbar bransch. Det finns en otrolig kraft i samarbeten mellan bolag med gemensamma mål.

Vad anser ni är det mest värdefulla med vårt arbete och samarbete inom SWEDMA?

Hur SWEDMA arbetar med att stötta bolag för att kunna upprätthålla hög kvalitet och seriositet inom branschen. Ett särskilt initiativ som vi inspireras av är CommToAct för – för att öka medvetenheten om social hållbarhet i arbetslivet.

Grundarna Henrik Nordling och Andréa Rylander.

Alla artiklar