Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 12 maj: The Loyalty M.A.D. Report – Ett episkt skifte av kunders lojalitet pandemiåret 2020

Webinar 12 maj: The Loyalty M.A.D. Report – Ett episkt skifte av kunders lojalitet pandemiåret 2020

Datum: 12 maj 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Under pandemin såg alla hur digitaliseringen boomade, men vi på Reaktion och Smicker ville ta reda på hur den kom att påverka kunders lojala beteenden. Vi inledde ett samarbete med Novus eftersom det var viktigt att studien blev bra och framför allt representativ för alla svenskar. När studien var klar såg vi tydligt ett episkt skifte i lojala beteenden. Ett skifte som kommer att bli en spännande utmaning att förstå och agera på för många varumärken.

Detta kan du nu ta del av när vi presenterar vår helt färska The Loyalty M.A.D. Report (The Loyalty Market And Discoveries Report). Den enda rapporten som lyfter fram konkreta bevis och lösningar på den nya förändrade kundlojaliteten.

Efter webinaret startar SWEDMAs årsmöte (endast för medlemmar).
Om du är medlem kan du anmäla dig till Årsmötet här

Om Reaktion och Smicker
Reaktion och Smicker är två av Nordens ledande tech marketing-byråer inom strategisk, kreativ och datadriven kommunikation. Vi är specialister på att få dina kunder att älska ditt varumärke.

Vårt passionerade intresse av att på djupet förstå hur dina kunder beter sig gjorde att vi nyfiket följde indikatorer på förändrade beteenden under pandemiåret 2020. Detta blev bakgrunden till att vi tillsammans med Novus genomförde denna undersökning.


Föreläsare

Bild huvudföreläsare

Niclas Franke

Senior CRM-strateg på Reaktion med cirka 20 års erfarenhet av CRM och specialiserad på att leverera kund- och affärsnytta. Tidigare CRM-chef på Canal Digital, 3, Telenor, Com Hem och Hemköp/Axfood.

Bild huvudföreläsare

Pepe Larsson

Head of strategy och grundare av Smicker med 25+ års erfarenhet av att skapa strategier och koncept som leder till lönsamma relationer mellan varumärken och kund. En sympatisk utmanare som inspirerar företag att ha med slutkundens perspektiv i allt från strategi till genomförande.

Datum & tid:

Datum: 12 maj 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

10 maj.

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem