Webinar 12 maj: The Loyalty M.A.D. Report – Ett episkt skifte av kunders lojalitet pandemiåret 2020
Datum: 12 maj 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45
Under pandemin såg alla hur digitaliseringen boomade, men vi på Reaktion och Smicker ville ta reda på hur den kom att påverka kunders lojala beteenden. Vi inledde ett samarbete med Novus eftersom det var viktigt att studien blev bra och framför allt representativ för alla svenskar. När studien var klar såg vi tydligt ett episkt skifte i lojala beteenden. Ett skifte som kommer att bli en spännande utmaning att förstå och agera på för många varumärken.
Detta kan du nu ta del av när vi presenterar vår helt färska The Loyalty M.A.D. Report (The Loyalty Market And Discoveries Report). Den enda rapporten som lyfter fram konkreta bevis och lösningar på den nya förändrade kundlojaliteten.
Efter webinaret startar SWEDMAs årsmöte (endast för medlemmar).
Om du är medlem kan du anmäla dig till Årsmötet här
Om Reaktion och Smicker
Reaktion och Smicker är två av Nordens ledande tech marketing-byråer inom strategisk, kreativ och datadriven kommunikation. Vi är specialister på att få dina kunder att älska ditt varumärke.
Vårt passionerade intresse av att på djupet förstå hur dina kunder beter sig gjorde att vi nyfiket följde indikatorer på förändrade beteenden under pandemiåret 2020. Detta blev bakgrunden till att vi tillsammans med Novus genomförde denna undersökning.
Föreläsare
Niclas Franke
Senior CRM-strateg på Reaktion med cirka 20 års erfarenhet av CRM och specialiserad på att leverera kund- och affärsnytta. Tidigare CRM-chef på Canal Digital, 3, Telenor, Com Hem och Hemköp/Axfood.
Pepe Larsson
Head of strategy och grundare av Smicker med 25+ års erfarenhet av att skapa strategier och koncept som leder till lönsamma relationer mellan varumärken och kund. En sympatisk utmanare som inspirerar företag att ha med slutkundens perspektiv i allt från strategi till genomförande.