Webinar 16 juni: Trendspaning årets ECHO Awards-vinnare!
Datum: 16 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45
Vilka trender var tydliga bland årets vinnande bidrag i ECHO Awards? Vilka kampanjer från hela världen bör du ha koll på? Mattias Andersson, en av årets svenska jurymedlemmar, kommer presentera några av de bästa casen från årets ECHO Awards. Det kommer bli en väldigt inspirerande blandning, med vinnare från samtliga världsdelar, mix av B2C och B2B, bidrag med olika tyngd i kanalmixen etc. Men några saker har alla dessa case gemensamt. De är väldigt kreativa och de har gett ett riktigt bra resultat.
NYHET: Årets Guldnyckeln öppnar den 7 juni och har liknande kategorier som i ECHO Awards Prisutdelning kommer ske den 21 oktober.
Kort om företaget:
Miltton Sweden är en fullservicebyrå, med kompetens inom allt från PR/PA, varumärkesbyggande, content-produktion till CRM och datadriven marknadsföring.
Mattias Andersson
Mattias Andersson, Partner & Senior Analyst at Miltton Sweden, har en gedigen erfarenhet inom datadriven marknadsföring. Innan han var med och grundade Miltton Insights så var han bl a Head of CRM Analytics på Scandinavian Airlines, Kundklubbsansvarig på Twilfit samt Analyschef på 3. Mattias har även blivit utsedd till ett av de 30 största namnen i världen inom CRM och Kundservice.