Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 16 juni: Trendspaning årets ECHO Awards-vinnare!

Webinar 16 juni: Trendspaning årets ECHO Awards-vinnare!

Datum: 16 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Vilka trender var tydliga bland årets vinnande bidrag i ECHO Awards? Vilka kampanjer från hela världen bör du ha koll på? Mattias Andersson, en av årets svenska jurymedlemmar, kommer presentera några av de bästa casen från årets ECHO Awards. Det kommer bli en väldigt inspirerande blandning, med vinnare från samtliga världsdelar, mix av B2C och B2B, bidrag med olika tyngd i kanalmixen etc. Men några saker har alla dessa case gemensamt. De är väldigt kreativa och de har gett ett riktigt bra resultat.

NYHET: Årets Guldnyckeln öppnar den 7 juni och har liknande kategorier som i ECHO Awards Prisutdelning kommer ske den 21 oktober.

Kort om företaget:
Miltton Sweden är en fullservicebyrå, med kompetens inom allt från PR/PA, varumärkesbyggande, content-produktion till CRM och datadriven marknadsföring.


Bild huvudföreläsare

Mattias Andersson

Mattias Andersson, Partner & Senior Analyst at Miltton Sweden, har en gedigen erfarenhet inom datadriven marknadsföring. Innan han var med och grundade Miltton Insights så var han bl a Head of CRM Analytics på Scandinavian Airlines, Kundklubbsansvarig på Twilfit samt Analyschef på 3. Mattias har även blivit utsedd till ett av de 30 största namnen i världen inom CRM och Kundservice.

Datum & tid:

Datum: 16 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

14 juni

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem