Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 19 maj: Vad kan du göra med ditt varumärke i en kaklös värld?

Webinar 19 maj: Vad kan du göra med ditt varumärke i en kaklös värld?

Datum: 19 maj 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Explorer, Safari, Firefox och nu Chrome. Google har meddelat det planerade slutet av cookies från tredje part från sin webbläsare 2022. Annonsörer sliter redan sitt hår.

Med Chrome som täcker 60% av onlineannonseringsmarknaden är det snart omöjligt att samla in data via tredjepartscookies.

Tredjepartscookies hjälper annonsörer att skapa riktade annonser och samla in information om användarnas intressen och köpintentioner. Nollpartsdata verkar vara en lämplig strategiförändring. Denna typ av data gör det möjligt för marknadsföringsteam att förlita sig på korrekt, kvalitativ och relevant information om sina kunder.

I detta webinar diskuterar vi:
· Framtiden för digital marknadsföring i en kaklös värld
· Alternativen som att bygga en noll / första parts datainsamlingsstrategi
· Framgångsrika exempel på stora varumärken i verkligheten för att inspirera dig

Kort om företaget:
Med huvudkontor i Belgien och kontor över hela Europa hjälper Qualifio stora varumärken och media att engagera publiken över digitala kanaler via 50+ interaktiva format (frågesporter, tävlingar, undersökningar, animerade spel etc.). Med strikt överensstämmelse med GDPR tillåter plattformen insamling av rik noll- och förstapartsdata som kan skickas till en kunds bredare teknik för databerikning. Mer än 400 kunder använder för närvarande Qualifio i hela Europa. Med mer än 60 webbplatser i Sverige, som använder Qualifio idag, har du förmodligen redan engagerat dig i ett av våra format online


Föreläsare

Bild huvudföreläsare

Gilles Lenaerts

Country Manager Nordics, Qualifio

Datum & tid:

Datum: 19 maj 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

17 maj

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem