Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 31 mars – omtänksam marknadsföring

Webinar 31 mars – omtänksam marknadsföring

Datum: 31 mars 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Att anpassa sin kommunikation utifrån rådande läge har under Corona pandemin visat sig vara helt nödvändigt. Hur uppnår man en omtänksam marknadsföring där man tar hänsyn till helt nya omständigheter?

Att vara tankeväckande, känslig och kräsna för allas individuella behov och omständigheter bör vara målet för varje varumärkesupplevelse, kundkontakt, reklam och marknadsföringskampanj. Hur uppnår varumärken och företag detta konsekvent på sina avdelningar? Vad krävs för att operativt arbeta med vänlighet och empati i ett företag? Hur kan detta påverka marknadsföringsstrategin?

Lyssna på Anna Kadric, Global Head of Content, Channels & Media, Nordea som berättar om hur de under pandemin ställde om sitt arbete i sociala medier och anpassade sin marknadsföring till att bli mer personaliserad utifrån helt nya förutsättningar. Hur anpassade Nordea sitt contentarbete när man inte får träffas. Vad innebär begreppet Social listening och hur har man praktiskt arbetat?

Om Sprinklr
Sprinklr is the world’s leading Customer Experience Management (CXM) platform. We
help organizations listen to customers, learn from them and show them love across
digital channels. Headquartered in New York City with 2,000+ employees globally,
Sprinklr works with the world’s most valuable companies including L’Oréal, McDonald’s, Microsoft and more than 50% of the Fortune 100.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Anna Kadric

Global Head of Content, Channels & Media, Nordea .

Datum & tid:

Datum: 31 mars 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

29 mars

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem