Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 4 juni: Framtidens Marknadsavdelning – 10 insikter som kommer forma framtidens marknadsavdelning

Webinar 4 juni: Framtidens Marknadsavdelning – 10 insikter som kommer forma framtidens marknadsavdelning

Datum: 4 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Den 4 juni kommer Anna Albinsson, International CMO på data- och analysföretaget Dun & Bradstreet presentera 10 trender som de tagit fram i en rapport tillsammans med Kairos Future, samt 4 scenarion för hur en marknadsavdelning framgångsrikt kommer att drivas år 2030. En ledtråd – det har med data att göra.

Hur kommer framtidens marknadsavdelning se ut? Hur kommer den skilja sig från dagens marknadsavdelningar och vilka nya utmaningar behöver de kunna bemöta? En marknadsavdelning som inte sticker ut – kommer den ens att existera i framtiden?


Bild huvudföreläsare

Anna Albinsson

CMO, Dun & Bradstreet

Datum & tid:

Datum: 4 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Kostnadsfritt för medlemmar i SWEDMA & Sveriges Annonsörer 295 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

2 juni

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem