• Event
  • / Webinar: Annonsinvesteringarna i en orolig tid: IRM presenterar prognosen för 2022-2023

Webinar: Annonsinvesteringarna i en orolig tid: IRM presenterar prognosen för 2022-2023

Datum: 7 juni 2022
Tid: 09:00-10:00

2021 blev ett veritabelt rally på reklammarknaden. Ekonomin och börsen återhämtade sig snabbt, e-handeln slog nya rekord och alla ville investera i digital marknadsföring.

Nu i 2022 hopas molnen; Krig i Ukraina, höjda räntor och en dyrare matkasse. Men hur påverkas annonsmarknaden? Välkommen att lyssna på IRM:s VD Madeleine Thor när hon delar deras senaste prognos över annonsmarknadens utveckling.

 

Kort om företaget

IRM är specialister på reklammarknadens utveckling och presenterar den officiella nettomätningen av annonsförsäljning i Skandinavien.


Bild huvudföreläsare

Madeleine Thor

VD på IRM (Institutet för reklam- och mediestatistik) sedan 2012. Madeleine har tidigare arbetat på Viacom med distribution och analysfrågor samt även inom NENT och på SVT.

Datum & tid:

Datum: 7 juni 2022
Tid: 09:00-10:00

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

6 juni

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem