• Event
  • / Webinar: Försäljning postpandemin och brinnande lågkonjunktur – hur navigera?

Webinar: Försäljning postpandemin och brinnande lågkonjunktur – hur navigera?

Datum: 19 oktober 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Knappt hann vi hämta oss efter pandemin innan lågkonjunktur och geopolitiskt kaos utbröt, vilket för organisationer innebär att anpassa sig till ett förändrat kundbeteende och åtstramningar som vi troligtvis inte sett på decennier.

Vintern 2022 kommer företagen ställas på sin spets i äkta darwinistisk anda. De som anpassar sig snabbast, är också de som överlever.


Men hur anpassar man sig i en svårnavigerad terräng?


Karolina Brorsson, serieentreprenör och föreläsare inom försäljning, kommer guida oss igenom de möjligheter som lågkonjunktur och postpandemiskt köpbeteende fört med sig, och hur du genom att vara snabbrörlig kan gå in och utmana rådande marknadsledare, som blivit alltför säkra och bekväma i sin tro att kunderna kommer förbli lojala.


Så hur rustar du säljorganisationen för lågkonjunktur?


Karolina kommer prata om hyperpersonalisering, möjligheterna med internationalisering och konsten att skapa hybrida kundupplevelser.


Bild huvudföreläsare

Karolina Brorsson

Serieentreprenör, föreläsare inom försäljning och vd på Protosell.

Datum & tid:

Datum: 19 oktober 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

17 oktober

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem