Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Försäljning postpandemin och brinnande lågkonjunktur – hur navigera?

Webinar: Försäljning postpandemin och brinnande lågkonjunktur – hur navigera?

Datum: 19 oktober 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Knappt hann vi hämta oss efter pandemin innan lågkonjunktur och geopolitiskt kaos utbröt, vilket för organisationer innebär att anpassa sig till ett förändrat kundbeteende och åtstramningar som vi troligtvis inte sett på decennier.

Vintern 2022 kommer företagen ställas på sin spets i äkta darwinistisk anda. De som anpassar sig snabbast, är också de som överlever.


Men hur anpassar man sig i en svårnavigerad terräng?


Karolina Brorsson, serieentreprenör och föreläsare inom försäljning, kommer guida oss igenom de möjligheter som lågkonjunktur och postpandemiskt köpbeteende fört med sig, och hur du genom att vara snabbrörlig kan gå in och utmana rådande marknadsledare, som blivit alltför säkra och bekväma i sin tro att kunderna kommer förbli lojala.


Så hur rustar du säljorganisationen för lågkonjunktur?


Karolina kommer prata om hyperpersonalisering, möjligheterna med internationalisering och konsten att skapa hybrida kundupplevelser.


Bild huvudföreläsare

Karolina Brorsson

Serieentreprenör, föreläsare inom försäljning och vd på Protosell.

Datum & tid:

Datum: 19 oktober 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

17 oktober

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem