Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Hur säkrar Du kapital för att vara med i kapplöpningen av framgångsrik datadriven marknadsföring?

Webinar: Hur säkrar Du kapital för att vara med i kapplöpningen av framgångsrik datadriven marknadsföring?

Datum: 11 maj 2022
Tid: 09:00-10:00

Det finns många olika finansieringslösningar när du som entreprenör vill få ditt bolag att ligga i framkant gällande digitalisering t.ex. riskkapital från affärsänglar, investerare, ALMI-lån, factoring och traditionellt banklån.

Hela organisationen berörs i någon utsträckning av digitalisering inkl. digital marknadsföring, eftersom det i många fall handlar om att i grunden förändra verksamheten och skapa nya värden genom att utnyttja ny och relevant teknik. Alltför många organisationer har en reaktiv syn på digitalisering och anpassar verksamheten först när de inte har något val. Det betyder att de alltid ligger minst ett steg efter konkurrenterna. Att dra nytta av nya möjligheter proaktivt kan därför innebära betydliga konkurrensfördelar. Affärsmodellen tar ofta ny form med ökade intäkter som följd.

Men vilket alternativ är bäst och var i utvecklingscykeln fungerar de olika lösningarna bäst? Alexis Kopylov, VD för DBT Capital hjälper dig reda ut det tillsammans med Henrik Vikström, VD på Pixel och Åsa Randahl, Strategist / Team Lead på iGoMoon AB.

 

Kort om företaget

Drivkraften bakom DBT bottnar i samtal med besvikna entreprenörer vars goda idéer och möjligheter föll på finansieringen. Bankernas ointresse och bristen på alternativ till lånehajarna blev DBT:s affärsidé – idén om en digital och personlig finansieringspartner för landets tillväxtbolag.

Vi förstår att det kan kännas skrämmande att låna pengar. Trygghet och förtroende är avgörande. Vi är ett registrerat finansiellt institut hos Finansinspektionen, etablerat 2016 med säte i Stockholm. Vi har en långsiktig och trygg inlåning via större institutioner och stiftelser som till exempel Östersjöstiftelsen som även investerat i bl.a. Oatly.


Bild huvudföreläsare

Alexis Kopylov

VD för DBT Capital

Bild huvudföreläsare

Henrik Vikström

VD på Pixel

Bild huvudföreläsare

Åsa Randahl

Strategist/Team Lead på iGoMoon AB

Datum & tid:

Datum: 11 maj 2022
Tid: 09:00-10:00

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

6 maj

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem