Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: IKEA & Nepa – Case studie

Webinar: IKEA & Nepa – Case studie

Datum: 8 november 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

MMM-analyser med Brand noise reduction.

Slumpfel och brus är oundvikligt i all enkätdata, så även i kontinuerliga varumärkestrackingar.
Men det finns goda exempel där BNR (Brand noise reduction) skärper insikterna och därmed skapar en betydligt bättre kvalitet i analyserna av datat.

Lyssna till hur IKEA tillsammans med Nepa arbetat med detta och hur den implementationen gick till och vilka goda resultat det givit.

Kort om företaget
Nepa är ett market research och analysföretag grundat 2006 baserat i Stockholm med kontor i Finland, Danmark, England, USA och Indien, med ca 270 medarbetare. Nepas fokus ligger i att med olika typer av research och analysmetoder hjälpa sina kunder att bygga effektiv kommunikation och starka varumärken som driver försäljning. Nepa har sedan grundandet arbetat med är kontinuerlig varumärkestracking, ett område där man idag analyserar ett 60-tal marknader världen runt, för en mängd olika branscher, och som man använder i analysen av mediainvesteringars effekter. Nepa är representerade i SWEDMA:s styrelse via Lars Pahlman, Sverigechef på Nepa.


Bild huvudföreläsare

Kalle Backlund

R&D and Product Methodology – Nepa

Bild huvudföreläsare

Svetlana Kolesova

R&D – Nepa

Datum & tid:

Datum: 8 november 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

4 november

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem