Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Kanalvalet 2023 – och några spännande kundcase

Webinar: Kanalvalet 2023 – och några spännande kundcase

Datum: 7 december 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Hur många brevlådor har mottagarna på sin dörr?

Vilka kanaler passar vilka kunder, och när i kundresan? 21grams har i flera år genomfört undersökningen Kanalvalet där vi frågar vilka önskemål och preferenser man har kring att motta olika typer av kommunikation. Allt ifrån fakturor och myndighetspost till DR. Här får ni resultatet från en rykande färsk undersökning med slutsatser och insikter.

Som avsändare gäller det att kunna erbjuda flera olika distributionssätt utifrån vad som passar kunden. Handlar det dessutom om att ta betalt för något,- gäller det att kunna erbjuda olika betalsätt så att mottagaren verkligen tackar ja och slutför affären. Skillnaden mellan att tacka ja eller att hamna i sopkorgen kan mycket väl vara enkelheten i betalningen.

21grams har tillgång till tekniken och kanalerna, och kan också ge goda insikter om hur man bäst kommunicerar med sina kunder. Utmaningen är att öka konverteringen genom att hitta unika kombinationer av kanal- och kommunikationsval.

Vi berättar också om några spännande kundcase där vi kombinerat det fysiska med det digitala, intressanta QR-kodsresor och andra lyckade exempel.


Bild huvudföreläsare

Stefan Blomqvist

Stefan Blomqvist är vd för och grundare av 21grams. Han har mer än 20 års erfarenhet av affärsutveckling och internationell försäljning inom både fysisk och digital kommunikation. 21grams är ett fintech-bolag som jobbar med allt ifrån kostnadseffektiva distributionskanaler till betallösningar inom kundkommunikation, med tjänster som Swish-QR, Kivra, E-faktura och mycket mer.

Datum & tid:

Datum: 7 december 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

5 december

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem