Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 24 september: Martech rapport 2021 – nu släpps årets rapport

Webinar 24 september: Martech rapport 2021 – nu släpps årets rapport

Datum: 24 september 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Martech har vuxit starkt de senaste åren och ger dagens marknadsförare helt nya möjligheter till digital, automatiserad och datadriven kommunikation och försäljning.

Men det innebär också många utmaningar för att få full effekt. Nu släpps årets Martech rapport – den fjärde i raden – där marknads- och crmchefer har fått ge sin syn på utmaningar, prioriteringar, lärdomar och hur investeringarna utvecklat deras verksamhet. Inför årets rapport önskades exempel och fördjupningar på hur företag arbetar med Martech i praktiken. Vi har därför valt att intervjua flera goda exempel från en rad olika branscher. Är du nyfiken på att höra hur andra faktiskt arbetar med Martech? Anmäl dig då till vårt lanseringswebinar där Mathem kommer berätta mer om hur det lyckats med sitt Martech arbete.

Kort om företaget

Martech rapporten tas årligen fram i ett samarbete mellan CMO goes Tech, Wiraya, Odyssey samt Swedma.

Presentatörer av årets rapport är Gül Heper, grundare CMO goes Tech samt Malin Wahlberg, CEO på Wiraya.


.

Datum & tid:

Datum: 24 september 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Online

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

23 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem