Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Nå dina kunder i den kanal de föredrar!

Webinar: Nå dina kunder i den kanal de föredrar!

Datum: 7 september 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Vill du nå dina kunder på bästa sätt är det viktigt att veta i vilken kanal de själva föredrar att ta emot olika typer av kommunikation. Det är budskapet från PostNords stora rapport Mottagarmakt 2022.

Mottagarna vill kunna välja i vilken kanal man tar emot kommunikation och många (hela 72 %) stör sig på att inte få göra det. Mottagarna har olika preferenser för vilken kanal som fungerar bäst för vilket budskap. Reklam driver trafik till webben, 60 % av mottagarna söker mer information på internet efter att de fått intressanta erbjudanden i postlådan och 54 % säger att priserbjudanden är främsta skälet att ta del av reklam. I årets rapport har vi också intressanta slutsatser kring e-handel och om kundklubbars kommunikation med sina mottagare.

Kort om företaget
PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer postservicen tillprivatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden.


Thomas Klamell

Go to market owner PostNord

Johan Nilsson

Product Manager Analys PostNord

Datum & tid:

Datum: 7 september 2022
Tid: 09:00-10:00
Check in från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

5 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem