Webinar: Når du dina kunder? Lär dig skapa effektiv kommunikation för bättre engagemang
Datum: 20 februari
Tid: 09:00-10:00 (Check-in från 08:55)
OBS! Webinaret är på engelska.
I snitt har människan kortare koncentrationsförmåga än en guldfisk
8 sekunder … inte konstigt att det ibland känns svårt att nå ut!
Effektiv kommunikation är avgörande för att förbättra kundupplevelsen och öka kundlojaliteten. Men vad innebär egentligen effektiv kommunikation och hur kan det påverka antalet kunder som du når samt resultatet från det?
För det första handlar det om att skapa kommunikation baserat på kundernas behov. Se till att du når kunden i rätt kanal, vid rätt tidpunkt och på det sätt de föredrar.
Många företag har välutvecklade strategier för hur man får in en ny kund, men glömmer vikten av att skapa en lika gedigen kundupplevelse för befintliga kunder.
Lojala kunder spenderar 67 % mer!
I det här webinaret tillsammans med Wiraya får du lära dig hur du kan förbättra din kundkommunikation i syfte att öka din kundlojalitet. Genom rätt kommunikation kan du skapa engagemang som leder till handling.
OBS! Webinaret är på engelska.
Kort om företaget
I en värld där inkorgarna dagligen svämmar över räcker det inte bara att skicka ett meddelande till sina kunder. Ett e-postmeddelande eller SMS blir en del av mängden och det är svårt att nå ut hela vägen.
Wiraya fokuserar på att ta det ett steg längre och få genomslag vid varje kommunikationstillfälle. Med Wiraya förbättrar du inte bara kundupplevelsen, du får mätbara förbättringar av kundengagemang och lojalitet – den typen som direkt översätts till ökad intäkt och avkastning på investeringen (ROI).
Frederick Duodu
Frederick ansvarar för att leda och hantera försäljnings- och marknadsteamet samt säkerställa att teamen uppfyller och överträffar sina mål. Frederick har många års erfarenhet inom försäljning och marknadsföring.