Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Når du dina kunder? Lär dig skapa effektiv kommunikation för bättre engagemang

Webinar: Når du dina kunder? Lär dig skapa effektiv kommunikation för bättre engagemang

Datum: 20 februari
Tid: 09:00-10:00 (Check-in från 08:55)
OBS! Webinaret är på engelska.

I snitt har människan kortare koncentrationsförmåga än en guldfisk

8 sekunder … inte konstigt att det ibland känns svårt att nå ut!

Effektiv kommunikation är avgörande för att förbättra kundupplevelsen och öka kundlojaliteten. Men vad innebär egentligen effektiv kommunikation och hur kan det påverka antalet kunder som du når samt resultatet från det?

För det första handlar det om att skapa kommunikation baserat på kundernas behov. Se till att du når kunden i rätt kanal, vid rätt tidpunkt och på det sätt de föredrar. 

Många företag har välutvecklade strategier för hur man får in en ny kund, men glömmer vikten av att skapa en lika gedigen kundupplevelse för befintliga kunder.

Lojala kunder spenderar 67 % mer!

I det här webinaret tillsammans med Wiraya får du lära dig hur du kan förbättra din kundkommunikation i syfte att öka din kundlojalitet. Genom rätt kommunikation kan du skapa engagemang som leder till handling.

OBS! Webinaret är på engelska.

Kort om företaget
I en värld där inkorgarna dagligen svämmar över räcker det inte bara att skicka ett meddelande till sina kunder. Ett e-postmeddelande eller SMS blir en del av mängden och det är svårt att nå ut hela vägen.

Wiraya fokuserar på att ta det ett steg längre och få genomslag vid varje kommunikationstillfälle. Med Wiraya förbättrar du inte bara kundupplevelsen, du får mätbara förbättringar av kundengagemang och lojalitet – den typen som direkt översätts till ökad intäkt och avkastning på investeringen (ROI).


Bild huvudföreläsare

Frederick Duodu

Frederick ansvarar för att leda och hantera försäljnings- och marknadsteamet samt säkerställa att teamen uppfyller och överträffar sina mål. Frederick har många års erfarenhet inom försäljning och marknadsföring.

Datum & tid:

Datum: 20 februari
Tid: 09:00-10:00 (Check-in från 08:55)
OBS! Webinaret är på engelska.

Plats:

Digitalt via Quickchannel

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

18 februari

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem