Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Reklaminvesteringarna under Covid-19. Summering av 2020 och utblick 2021

Webinar: Reklaminvesteringarna under Covid-19. Summering av 2020 och utblick 2021

Datum: 19 februari
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

2020 blev ett dramatiskt år för reklaminvesteringarna i Sverige. Efter ett kraftigt fall i det andra kvartalet så överraskade ändå det tredje kvartalet med ett mindre tapp än förväntat.

Den 19 februari publicerar IRM det fjärde kvartalet 2020. På själva publiceringsdagen får SWEDMA besök av IRM:s VD som berättar hur utfallet blev för 2020. Dessutom så ber vi Madeleine blicka framåt och berätta vad vi kan förvänta av 2021.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Madeleine Thor

Madeleine Thor är VD på IRM (Institutet för reklam- och mediestatistik) sedan 2012. IRM är specialister på reklammarknadens utveckling och presenterar den officiella nettomätningen av annonsförsäljning i Skandinavien. Madeleine har tidigare arbetat på Viacom med distribution och analysfrågor samt även inom NENT och på SVT.

Datum & tid:

Datum: 19 februari
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

17 februari 2021

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem