Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: The Consumer M.A.D. Report – Hur har nya digitaliseringsklyftan förändrat konsumtionen?

Webinar: The Consumer M.A.D. Report – Hur har nya digitaliseringsklyftan förändrat konsumtionen?

Datum: 26 november 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

– Hur har nya digitaliseringsklyftan förändrat konsumtionen?

När vi nu summerar 1,5 år med pandemin har en ny digitaliseringsklyfta skapats – de opåverkade och de påverkade konsumenterna. Svenskarna har även uppdaterat sina digitala preferenser, mognat som digitala konsumenter och e-handeln har ökat med 62 %.

Men den ökade digitala mognaden innebär inte att konsumenternas beteende har satt sig. Tvärtom. Flera börsbolag har under hösten 2021 skrotat sina prognoser för helåret. Varför? Jo, för att kundbeteendet har blivit allt svårare att förutsäga.

The Consumer Marketing And Discovery Report, uppföljaren till the Loyalty M.A.D. Report, kommer att ge dig en tydligare nulägesbild av svenskarnas förutsättningar, drivkrafter och beteenden för konsumtion hösten 2021.

Om Reaktion och Smicker

Reaktion och Smicker är två av Nordens ledande tech marketing-byråer inom strategisk, kreativ och datadriven kommunikation. Vi är specialister på att få dina kunder att älska ditt varumärke.

Vårt passionerade intresse av att på djupet förstå hur dina kunder beter sig gjorde att vi nyfiket följde indikatorer på förändrade beteenden under pandemiåret 2020. Detta blev bakgrunden till att vi tillsammans med Novus genomförde denna undersökning.


Bild huvudföreläsare

Niclas Franke

Senior CRM-strateg på Reaktion med cirka 20 års erfarenhet av CRM och specialiserad på att leverera kund- och affärsnytta. Tidigare CRM-chef på Canal Digital, 3, Telenor, Com Hem och Hemköp/Axfood.

Bild huvudföreläsare

Pepe Larsson

Head of strategy och grundare av Smicker med 25+ års erfarenhet av att skapa strategier och koncept som leder till lönsamma relationer mellan varumärken och kund. En sympatisk utmanare som inspirerar företag att ha med slutkundens perspektiv i allt från strategi till genomförande.

Datum & tid:

Datum: 26 november 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

24 november

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem