Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / WebTalk summit at Sales & Marketing Expo-Where AI meets business

WebTalk summit at Sales & Marketing Expo-Where AI meets business

19 februari

Utforska nästa generations marknadsföring och försäljning på WebTalk Summit, den 19 februari 2025, på Kistamässan – Sveriges ledande mötesplats för AI-driven innovation inom digital marknadsföring. Upptäck hur AI kan transformera din kundkommunikation, optimera affärsbeslut och lyfta din försäljning till nya nivåer. Inspireras av branschens skarpaste tänkare och nätverka med pionjärer som kan hjälpa dig att öppna nya digitala dörrar.

WebTalk Summit 2025 är din möjlighet att förnya hur du marknadsför och säljer i en värld där AI blir en allt större kraft i det digitala landskapet.

Ett axplock av talarna i konferensen 

  • Edison Lattes, Head of Volvo Brand Digital Experience 
  • Robin Askelöf, CMO at HiQ 
  • Helena Kappen, CMO, Microsoft
  • Anna Felländer, Grundare & VD, anch.AI
  • Göran Sällvin, Head of Nordics, Linkedin

Som medlem i SWEDMA får du konferensbiljetten för 1900 kr (ex moms) uppge SWEDMA när du bokar för att få tillgång till erbjudandet.

Datum & tid:

19 februari

Pris exkl moms:

1900 kr för medlemmar i SWEDMA

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Boka biljett Se programmetBli medlem