Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Workshop med Moodscores

Workshop med Moodscores

När: 28 mars klockan 13.00 – 15.00
Var: Hos SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

Välkommen till en interaktiv workshop med Moodscores den 28 mars

Tillsammans med Moodscores erbjuder vi dig en unik möjlighet att i en liten fokuserad grupp samtala, reflektera och analysera resultatet av er kommunikation.

I all form av kommunikation är känslor avgörande för hur budskap når fram och in. Moodscores finns för att känslor ger resultat och för att ge marknadsförare och kreatörer fakta om känslor som är önskvärda för konsumenten och lönsamma för varumärket.

Detta ingår i workshopen:

  • Du får rabatt på att göra den mätning som sedan tas med och diskuteras i workshopen
  • Vi pratar om resultaten i trygg och lärande form. Redovisar vad konsumenter känner/upplever och tar det som utgångspunkt för en framåtblickande och lärande konversation
  • Högt i tak, god stämning och en chans att få insikter från kollegor i branschen. Endast ett medverkande företag från varje bransch.

Bara 6 platser – först till kvarn gäller, vi anordnar fler tillfällen om intresset är stort.

När: 28 mars klockan 13.00 – 15.00
Var: Hos SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm
Kostnad: 11 980 sek (20% rabatt på ord.pris)

Läs mer om Moodscores här

Du kan mäta film, bild, banner, annonstavla, design, logotyp m.m. – allt väcker känslor.

Datum & tid:

När: 28 mars klockan 13.00 – 15.00
Var: Hos SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

Plats:

Hos SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2B, 111 52 Stockholm

Pris exkl moms:

11 980 sek (20% rabatt på ord.pris) kr för medlemmar i SWEDMA

Sista anmälningsdag:

26 mars

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem